نمایشگاه جانبی هفتمین همایش مهندسین برق1393/11/28
هفتمین همایش مهندسین برق در 25 و 26 بهمن ماه در شهر بابلسر استان مازندران برگزار شد

هفتمین همایش مهندسین برق در 25 و 26 بهمن ماه در شهر بابلسر که به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و انجمن مهندسین برق و الکترونیک مازندران برگزار شد که در نمایشگاه جانبی این همایش شرکت لنایزد پذیرای مسئولین و مهندسین استان مازندران و سایر استان های ایران بود.

 

    نمایشگاه استان قم1393/11/15
نمایشگاه تأسیسات سرمایشی، گرمایشی و فن آوری های نوین صنعت ساختمان 14 لغایت 17 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قم برگزار می شود

نمایشگاه تأسیسات سرمایشی، گرمایشی و فن آوری های نوین صنعت ساختمان 14 لغایت 17 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قم برگزار می شود.

در این نمایشگاه محصولات خود را به نمایش گذاشته ایم. و میزبان بازدیدکنندگان می باشیم.

زمان بازدید از ساعت 16 الی 22 می باشد.

 

    برگزاری سمینار در شهر مقدس قم1393/11/05
برگزاری سمینار مصرف بهینه با محصولات لنایزد در شهر مقدس قم

باری دیگر به برگزاری سمینار در شهر دیگری از وطن عزیزمان همت گماشتیم. در شهر مقدس قم سمیناری تحت عنوان مصرف بهینه با محصولات لنایزد برگزار کردیم که علاوه بر فضای آموزشی این سمینار توانستیم محصولات خود را معرفی کنیم. در این سمینار شرکت فراکوه و شرکت پارس کویر اروند ما را همراهی نمودند.

حضور و ایراد سخنرانی آقای دکتر بیگدلی دبیر کل انجمن انبوه سازان ساختمان و مسکن کل کشور و آقای مهندس امینی مدیریت سابق شرکت توزیع نیروی برق شمال شرق تهران و قم و آقای مهندس عطارنیا مدیر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم فضا را گرم تر و  وزین نموده بودند.

این سمینار در روز سه شنبه سی ام دی ماه در تالار ونوس برگزار شد.